3 Temmuz 2010 Cumartesi

Geldim Gidiyorum

Geldim Gidiyorum
Mısra aralarında kaldım bir duygudan ötekine geçişlerde.
Geldik gidiyoruz geçiyor belki bir şekilde.
Lakin bir yan vardır, bir anlam neticede,
Bir aranan zaman, özel bir gün takvimde.
Bir koku bir tat bir ses getirir hemen öylece.
Başın döner gidersin o an o günlere.
Gözlerde kontrast düşer anıların büyüsünde.
Dakikalar tarar yılların örtüsünü saniye saniye.
Bazen gözler tebessümde bazen kaşlar çekilir geriye.
Yasladığın benliğindir tarihin süzgecine.
Benliğin yine o suskun haliyle Vicdanın celsesinde.




Fikrimin talihine endeksli yarı tatmin edici hak edişlerdeyim.
refahıma puantör müsün ey yalnızlık işte yine senleyim.
Bir odanın içinde gamlı boğaz titreten bir hal içindeyim.
Doğmamışlara ibret, tecrübe edene de teselli gibiyim.
Geldim gidiyorum derken ömür denen şaibenin keratindeyim
Yılları serdim hatıralara ve artık bekler sabrederim.
Yazan: ZTK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder